Tyresöläger 2012

Jag har haft ett par riktigt bra dagar i tyresö med alla underbara huddingegymnaster! Hade lätt kunnat stanna en vecka till! Tjejerna och killarna har kört nya saker, övat på gamla saker, badat, lekt lekar med gymnaster från alla grupper, från de äldsta, 16 år till de yngsta 8 år, även vissa killar. Lägerkänslan är ju underbar!
 
Jag har i vanlig ordning blivit mobbd halva lägret av ingen mindre än Thom, bara det att nu hängde ännu fler ledare på. Tror nästan det stod mobba mig i pannan, eller? Men vad gör det, jag är ju van! Sjukt kul har dessa dagar varit iallafall!
 
Jag körde faktiskt själv också, både dubbel och ingenting mindre än tsucka som jag inte gjort på 3 år! Kan ju lova att det var liiite obehagligt första haha! Men har man bra tränare så är de ju inga problem! Synd bara att tränaren ibland glömmer bort att han ska passa.....men jag dog inte så det gör inte så mycket! Kul har det varit och jag hade gärna stannat längre, men nepp, jobb imorgon. How fun....
 
vill du gifta dig med mig?
fina tjejer!

världens bästa huddinge!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0