Torsdag

Idag har jag hunnit med en del. Klockan 11 var jag och Fanny hos frisören! Eller okej. Tio över 11 eftersom sl gång på gång vill bevisa att de suger. Hur som helst blev jag readhead igen istället för mitt rödorangebruna hår eller hur fan det nu såg ut. Så nu är jag nöjd igen! Efter det mötte jag upp Jessie, vi åkte till stan. Eller först universitetet för att jag skulle se hur jag kommer dit imorgon. Väldigt tur att vi åkte dit idag för att kolla upp det eftersom vi gick vilse säkert tre gånger innan vi hittade rätt, haha! Men efter vi hittat det åkte vi till stan. Jag fick med mig en skjorta/blus med mig hem, och ett mobilskal. Finfint. Väl hemma blev det middag och nu har jag precis kollat på Pretty little liars, twistad serie alltså, men jag gillare!
Resten av denna torsdag tänkte jag kolla tv/plugga/sova/städa, eller nått sånt. Ska upp klockan 7 imorgon så ska i säng ganska tidigt iallafall, så att jag är pigg imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0