Onsdag

Det har varit full rulle enda sedan jag kom hem från lägret. I måndags fyllde jag äntligen 20 år! Dagen startade klockan 5 då klockan ringde. Dags för jobb...wehu! Jobbade bara till klockan ett, då åkte jag hem. Började fixa massa här hemma, åkte och handlade och sånt. Sen kom det lite vänner över på middag och chillkrök för att fira mig! Var väldigt trevligt och fick massa fina presenter, tack alla!
 
Igår vaknade jag upp mindre pigg, Som tur var ledig från jobbet. Igår fyllde Nella år så var hemma hos henne större delen av dagen! Sen blev det middag och chillkrök för henne också :) Kom i säng tidigare än dagen innan. Jobbar nämligen idag! Gick upp för en timma sen för att Emma skulle iväg till jobbet och nu väntar jag på att min frukost ska bli klar! :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0