Norge och skumparty

Norge var..massor! Det var kul, dyrt, annorlunda, deppigt, spårat och jäkligt underbart! Vi träffade Vegard och Esben som planerat, festade - inte riktigt som planerat men det gjode ingenting, var kalasfulla och sen asbakis. Kul var det! Hade gärna velat stanna längre, även om lördagskvällen i Sverige var en av de bästa på länge!
 
Det var skumparty på Lyran, askul! Jag, Emma och Nella käkade middag hos Emma. Vi fixade oss och förade lite och sen begav vi oss till Fanny. Där vi förade lite till. Sen drog jag, Emma och Nella till lyran. Det var ett stort tält med skum och det dröjde inte länge innan Rasmus hade doppat hela mig i skummet haha. Kul var det! Träffade massa gamla vänner och annat kul folk jag kände! Har absolut ingen tidsuppfatting men jag åkte iallafall hem till Nilsson och sov där tillsammans med honom och Rasmus. På vägen till Nilsson hann vi ta fel tunnelbana (bra att killen har koll på hur man kommer hem till honom) rasmus snodde en bricka på donken och hoppade över spåret! Askalas! Vaknade och var snäll och tog en omväg hem bara för att Rasmus skulle slippa åka själv, hur snäll är inte jag?
 
Dagen spenderade jag framför solsidan och sen va det träning som gällde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0