Den ni!

Igår var första dagen tillbaka på jobbet efter semestern. Det var inte ens lite kul om jag får vara ärlig! Faktikst inte saknat det alls. Men ja, what to do. Var bara att ta sig igenom dagen. Emma kom förbi på eftermiddagen och höll mig sällskap så lite bra var det väl med dagen iallafall! Hon fick en sallad så hon klagar nog inte heheh.
 
Jobbade idag också. Inte roligare idag heller tyvärr. Men ingen som höll mig sällskap idag. Sen jag kom hem har jag käkat middag och lyssna noga nu hörrni, jag har gjort lite styrka. Japp ni läste rätt, s t y r k a ! Det var inte igår ska ni veta! Duktiga jag. Är grymt taggad på lägret också :) Ska göra lite mer stryka och sen typ sova, jobbar tidigt imorgon så klockan ringer vid 6!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0