Torsdag

Det har varit en grymt lång dag. Skulle kunna somna sittandes haha. Tog mig upp kvart över 5 imorse, och var på jobbet strax efter sex. Stressig morgon vill jag lova. Cafét öppnar klockan sju, och fem över sju hade jag redan sålt minst 5 kaffe haha. Folk hela tiden. Vare någon som sa löning eller?? Men kul att det kommer massa folk :) Jobbade till strax efter två, sen hem, vara hemma en halvtimma och sen röra sig mot stan med Jessie. Vi gav upp ganska direkt, åkte och mötte Alex, köpte skiva och sen hem igen.
Tanken var att dra till olearys och koppla av med några öl, men jag är så sjukt trött så orkar inte. Kollar på criminal minds just nu och efter det blir det nog fan sängen. Jobbar en stund imorgon och sen får vi se vart resten av fredagen leder! Taggad inför valborg iallafall! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0