Söndag

I fredags var jag på fest i tullinge med Emma och hennes kompis Johanna. Var sjuuuukt mycket folk, men en del man kände så jag hade kul :) Strax efter två kom polisen och lekte glädjedödare, alla var tvugna att gå. Som tur var va det bara 4 minuters promenad hem till Emma. Där sov jag på en madrass på golvet, men de gick bra de med! haha. Var i stan hela lördagen tillsammans med Emma och Fanny. Fanny lekte ekonomisk oberoende en hel dag och funderade på att ta taxi hem, bara för att. Haha mitt mongo ♥ Jag fick iallafall med mig tre tröjor hem! Det gillade inte min plånbok, men jag gillare! På kvällen blev det myskväll med mina fina tjejer! Kärlek till dem!

Idag har jag chillat hemma hela dagen, och sen haft träning. Blir mycket tävlingsträning nu eftersom de tävlar om en månad, men kul att se allas fokus! Nu på kvällen har jag kollat på lite serier och käkat godis hehe... Nu ligger jag i sängen, pratar med Kevin och kollar criminal, men ska strax sova! Får se vad jag hittar på imorgon, är ju ledig, wiiie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0