Onsdag

Jag är så sjuuuukt trött alltså! Sov typ tre timmar inatt. Kunde verkligen inte sova och så skulle jag ju upp halv sex, oh joy! Fan vad jag önskade att jag fortfarande gick i skolan när klockan ringde imorse, då hade jag stängt av skiten och somnat om. Men så kan man ju inte göra när man jobbar.. Det går för övrigt ganska bra på jobbet! Börjar få in rutinen lite, men har inte koll på alla piser och sånt så det blir lite stressigt ibland. Sen har jag heller inte gjort allting ännu men det kommer väl. Är ju ändå ganska svårt att ta det lugnt och lära sig när det hela tiden är massa folk haha! Men ja, går ändå helt okej! Har ju bara jobbat tre gånger.

Imorgon ska jag jobba igen. Fast på mitt andra jobb (hehhe, jag är cooling som kan säga att jag har två jobb!) Jag ska alltså leka med lilla söta Alex :D Fast imorgon är sista dagen :(((( åh, vill inte! Kommer sakna honom ju, och Harlei såklart! Men ska bli kul :) Nu kollar jag på Grey's, och sen ska jag sova som faaaasen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0