Onsdag

Igår blev det jobb mellan 06.20-14.00, cash is king. Eller nått sånt! Sedan hem, chilla, äta och sen möta Emma, handla sushi, åka till Fanny och umgås med de två mongosarna! Någon gång efter tio pallarade vi oss hem till Emma, vi tre onepiece töntar kollade på film tills vi somnade! Goooooodie day! Fanny drog till jobbet tidigt imorse men jag och Emma fortsatte att sova hehe. Vaknade runt halv tolv, käkade frukost och ssen ut med hundarna och sen åkte jag hem. Har träning om cirkus en timma och ville gärna hinna vara hemma lite. På en vecka har jag sovit hemm 2 gånger och varit hemma typ några få timmar haha, har mina vänner lov så har dem!

Men ah, träning strax och sen blir det en kväll hemma, för imorgon blir det mer jobb. Upp tjugo över fem, wiie! Sedan blir det nog träning, var ett tag sedan jag tränade själv så ska bli jävligt nica ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0