Långhelg

Får bli en snabb update nu eftersom klockan ringer kvart över fem imorgon bitti. Haft ett par riktigt härliga dagar iallafall! I torsdag blev det liten myskväll med Emma. Vi satt med hennes syster plus kompisar och snacka bara, käkade lite godis och så. Blev en tidig hemgång för mig eftersom jag var så jäkla trött! I fredags storhandlade jag med mamma på dagen, vi var i säkert 5 affärer haha.. Sen på kvällen tog jag med mig Jessie och drog på fest hos Kimpo! Hon drog hem typ halv ett så jag sprang runt som ett litet mongo bland alla andra :D haha nejrå, kände ju en hel del så gjorde ingenting! Sov kvar och vaknade upp på en tunn madrass och någons fötter, wiiie! Drog och käkade med Chirs, Robin, Emil, Biffen, Rick och någon som jag tror heter Pontus. Kom hem vid 2, käkade och drog sedan förbi jobbet. Mådde sjuuuukt dåligt och trodde nästan jag skulle dö. Kom hem igen kvart i fem, böt om snabbt och sen klockan fem kom Jocke och Halina på påskmiddag! Vid nio åkte jag mot tumba, mötte Emma och nåra till, och drog hem till Emil på fest! Sov kvar där, drog och käkade med samma mongos som dagen innan fast denna gång var även Ogge, Carlos, Kim och en till med! Gick till tåget med Carlos, Ogge och Chris, mötte Alex på tåget hem och fick sällskap enda till stuvsta. Hoppade av, gick och köpte mig en glass och sen gick jag hem och sov! Vid tio på kvällen drog jag hem till Emma, vi kollade american pie och sen somnade vi. Nellson mötte oss ganska tidigt idag, och vi drog och käka lunch. Sen hem till Emma en snabbis, sen till Nella, sen kom Fanny! Vi körde en spelkväll, jag förlorade :( Pratade en massa, skrattade en massa, och nu har jag precis kommit hem. Ska upp snart så nu får det bli godnatt! Jobb och kanske bio imorgon!

Har haft ett par riktigt bra dagar iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0