Helgen

I fredags blev det myskväll med Emma och Fia för att ladda upp inför gårdagen! Sov kvar hos Emmsi och vi var duktiga och började lördagen med en timmas promenad med hundarna. Sen drog vi och köpte mat, åkte hem till Nella och käkade, började fixa oss, föra och allt sånt där. Vid halv tio började vi röra oss mot lokalen och sen partade vi hela natten! Var riktigt kul faktikst, med en del som man kände. Billig dricka, och sen bjöds det på korv med bröd också, sånt är aldrig fel när man är kalasfull! Tror lokalen stängde vid 4 eller så, då åkte jag hem till Kim med honom, Robin, Emil, Biffen, Rick och Oscar. Jag och alla retarded boys igen alltså.. Oscar däckade lite halvt och sen stack han hem men vi andra drack mer öl. Jag hoppade runt i Kims onepiece (jag blev kär så jag måste köpa mig en egen imorgon) och lekte fotograf i något som kändes som en evighet medan biff och kim posade och lekte titanic! Vi gick och la oss vid 7 nångång, vaknade vid 1. Degade där fram till halv tre, då åkte jag och käka med Emil, Rick och Biffen! Sen åkte jag hem och nu väntar jag på mat. Ska käka tacos och jag är hungrig som satan! Sen ska jag göra allt jag kan för att hålla mig vaken tills iallafall halv 10. Sen kan jag sova. Jobb och skiva imorgon, taggad? Nja, kanske inte så mycket för tillfället, men så fort jag känner mig som en människa igen så! nu är maten klar wehhuuu



kärlek!


woop woop


jag och rickmeister!


jones och kuken haha! snygga pojkar..


biffen hittade en peruk!


rickiboy


oscar däckade...


biff & jag eehhhe

haha aw, gullig kim



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0