Helgen

Jobbade i två timmar i fredags och efter det blev det bio med tjejerna! Fantastic 4 gick och kollade på American Pie Reunion, och fan vad rolig den var! Jag trodde att den skulle vara bra, men inte så bra som den faktiskt var. Absolut sevärd!

Igår degade jag hemma på dagen, sen efter middagen gick jag över till Nella och umgicks med henne ett par timmar. Vid nio gick jag hemåt, började smått göra mig i ordning för att dra på party. Vid 11 blev jag upphämtad av Tobbe som skjusade mig, Rick, Emil, Kim och Robin på fest i tullinge! Va kanske inte sådär jättekul i början, men sen vart det riktigt kul faktikst. Polisen kom och kastade ut alla vid 2 men av någon konstig anledning var jag och killarna kvar bra många timmar haha. Åkte hem vid 6 imorse, vad gick snett där likom? Vet att vi började röra på oss när polisen kom men vi kom visst inte så långt :D Men de va kuuuul!

Idag har jag varit död halva dagen och sen möte och träning! Kom hem för ett tag sen och nu är planen att käka onyttigt och dö lite framför one tree hill hehe. Bra avslut på helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0