Godnatt

Idag var jag duktig och gick en timmes promenad! Alltid roligare att gå med någon, men att gå ute i det fina vädret med musik dunkandes i öronen är inte helt fel det heller! Nu på kvällen har jag legat och kollat på de senaste gossip girl avsnittet, vaaaarför kan Chuck och Blair inte bara bli tillsammans? :D dumm serie (a)

Men nu måste jag göra ett tappert försök att sova. Lär inte bli så svårt eftersom jag är ganska trött redan haha. Klockan ringer 05.20 imorgon och då är det bara att tagga för jobb! Dagen brukar gå rätt fort så det är inte så farligt! Sen har jag lovat Nella att jag ska ut och springa med henne också, åh herre... Wish me luck! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0