Fredag

Började jag denna morgon med en springrunda som jag sa? Nej.. Började med en promenad med hundarna. Och sen då, sprang jag efter det? Jaaaaaaaaaa det gjorde jag, wehu. Jag är så bra! Dock inte speicellt långt eftersom jag har kondition som en 80 åring typ, men jag sprang iallafall! Borde nästan få en medalj, för det regnade lite samtidigt, den ni. Sen att jag käka en bit kladdkaka efter det behöver vi inte gå in på tycker jag. haha satan vad dålig jag är. Men äh. På måndag, då jävlar!

Resten av dagen har jag gjort lunch, kollat på de två sista oth avsnitten, så ingen mera one tree hill nu : ( sen har jag städat rummet också. Och duschat, så nu vet ni min dag i detalj, awesome. Ska göra mat om ett tag och sen ska jag hem till Emma. Fixa mig, föra, och sen ska vi på party! Blir no grymt de. Får se om Fanny följer med men hoppas deeeee :) en full fanny är alltid kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0