Döda fötter

Igår var jag ledig, faaaen vad skönt! Tog en tripp till skärholmen tillsammans med Jessie och kom hem med en bikini och ett par röda shorts. Satan vad jag längtar efter sommaren nu! Sen på kvällen var det som vanligt träning. Och jag var helt uppe i att svara på ett sms så jag missa min busshållsplats haha :( Långt är det till nästa också så det var bara att traska tillbaka..!

Idag krigade jag mig upp vid 05.15 för att jobba. Jobbade fram till 12, sen hem. Hann vara hemma i 40 minuter eller så, sen gick jag och mötte Elli. Vi tog en långpromenad och tog igen allt vi missat! Kuuuul att träffa henne igen :) sen tillbaka till jobbet för att lära mig stänga, sen hem, äta lite middag och sen ut på promenad med Nella. Nu är mina fötter DÖDA! Ligger och kollar på Criminal för tillfället men strax blir det sängen :) Ledig fram till halv fem imorgon, då blir det 2 timmars jobb (haha värt) sen bio med tjejerna! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0