Dagarna som gått

I fredags jobbade jag ett tag och sen på kvällen blev det krogen med alla studenter! Var på nype och när dom stängde blev jag med dragen på efterfest med Kim Chris ogge Rick i ett ödehus i farsta. Vi var mitt ute i skogen och det var riktigt tråkigt så ringde pappa vid 5 och han kom som en räddare i nöden, tack papi!

Lördagen blev en heldag med Emma, och sen myskväll med henne och Fanny! Idag var det nämligen jobb som gällde! Jobbade mellan halv tio och kvart i fyra sen direkt till träning sen hem, käka och nu ligger jag i Emmas otroligt sköna säng..! Vi ska kolla film och sen sova. Imorgon blir det stan och sen Uppsala, wooop woop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0