Springa? Vad är det

Vilken koll jag hade när jag skrev mitt inlägg förut. Det visade sig att jag redan låg på sista avsinnet av första sägonen haha.. Fan då :D Men laddade nerförsta avsnittet på sänsong 2 (a) Men bara ett :D De andra är på gång! Men alla känner väö mig. Plugga? Nej tack. Kollade lite one tree hill istället men har precis suttit och funderat lite på intervjufrågor så lite har jag iallafall gjort! :) Men ja, jobba under press är mer min grej så om några dagar blir det säkert fart på mig :D Om inte får jag tvinga mig själv helt enkelt. Är man envis så är man. Och envis är jag minsann!

Imorgon tänkte jag tillbringa en stor del av dagen till att städa mitt allt för stökiga rum. Verkligen städa på riktigt. Tråkigt, men ja, skönt efter! Sen ska jag nog även åka och köpa mig ett par löparskor så jag slipper Nellas tjajt om det. Hon har fått någon konstig idé om att vi ska springa hem från träningen på söndagar, wtf? Oh well, en gång kan jag väl pröva. Men det låter som en rätt dum idé enligt mig. Liksom springa? Hur kul är det? Sen får jag se om jag kollar Alex fotbollsmatch på kvällen eller inte! Nu ska jag iallafall strax försöka sova lite :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0