Sjukt kul

Kvällen igår var riktigt kul! Vi började hemma hos Fanny med mat och förade en hel del. Sen drog vi til entourage och hade askul! Eller jag hade det iallafall och träffade på lite folk jag inte sett på länge! Runt halv tre drog vi till Emma på "efterfest" och jag kom i säng strax efter klockan sex imorse och ja det var bara att gå upp vid tio och åka hem eftersom min kära pappa fyller år idag och jag hade lovt att baka.. Kul att jag hade glömt bort det igår på nattbussen hem haha. Men jag lever iallafall än så länge och mår som jag förtjänar!

Snart kommer släkten hit och sedan har jag träning! :) Sen ska jag DÖ i sängen och hoppas att Alex har det as tråkigt i london bara för att! Eller kanske inte, vi får se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0