Ny iphone

Middagen igår med mina fina tjejer (plus våran snygga servitris) var hur mysig som helst! :) Kom hem strax efter nio och då kollade jag klart på filmen jag började titta på i onsdags - The next tree days. Och ja, Liam Neeson var med i kanske 5 minuter haha, men annars var den rätt bra faktikst :)
Idag var jag barnvakt igen, men denna gång åt båda ungarna, så blev inte lika mycket strötid eftersom den äldre tjejen inte sover lika mycket :) Men det var kul! Sen åkte jag för att ÄNTLIGEN köpa en ny telefon, såklart blev det massa strul så fick åka tillbaka precis när jag kom hem, men tack vare det fick jag 400 kr tillbaka sååå :) hehe. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen käka! Sen blir det föra hos nella innan utgång :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0