Lördag

Spenderade dagen med lilla kära Alex igår :) Mys! Runt fem åkte jag hem till Fanny och firade henne med hennes släkt och några vänner :) Massa trevligt och äntligen är plutten också 18 :DD Fick skjuts hem runt halv ett och åkte då inte alls hem så jag ljög, men åkte till Alex och sov med honom eftersom han nyss lämnade mig och stack till london fram tills måndag! Orättvist :(
Jag sitter iallafall kvar hos Alex och ska strax gå till bussen! Ska möta Emma och Fia på tåget och så ska vi till stan :) Senare ikväll ska vi till Fanny och för föra och skit och sedan blir det hennes första utgång här hemma i Sverige :D wiiiiie! Tycker synd om alla som missar det hahah näe men nu måste jag kila! pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0