Handlat

Idag har jag varit förbi Siba och köpt en datorväska, eller ja, ett datafrodal så jag inte repar datorn om jag tar med mig den någonstans. Den ska ju med till Växjö :) Ska kolla på några avsnitt av Gossip girl och sen ska jag se vad jag ska packa med mig. Ska ju bara vara borta en natt så behöver ju inte mycket alls, men jag och Alex ska ut och äta middag imorgon så lite fin kanske man ska vara. Och sen ska jag nog direkt till Ida när jag kommer hem på lördag också. Så ja! Efter gossip girl och packning, eller nånstans där emellan ska jag läsa lite i boken också! Så att jag kan börja på första uppgiften så snart som möjligt :) Ska bli kul faktiskt :D

Kom hem för ca tjugo min sen - tack gode gud för det. Det VRÄKER ner nu ju haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0