Göteborg!

Igår bled det en liten roadtrip till Göteborg! Jag, mamma, Jessie och Fanny tog bilen tidigt på morgonen. Efter en lång men ändå skön bildtur var vi framme i den fina staden strax efter två. Perfekt eftersom Liseberg öppnade 15.00! Det var nästan inte en kotte på Liseberg vilket innebar att vi hann åka huur mycket som helst på bara 4 timmar :) Medan Jag, Jessie och Fanny var på Liseberg åkte mamma ut till landet och hälsade på :) Vid sju kom mamma och hämtade oss, vi käkade middag och sen letade vi upp stället där Alex och de skulle spela! De spelade asbra och efter det åkte vi hem, denna gång med Alex i bilen också så jag satt sååååååå skönt där i mitten :D haha, jag överlevde ju iallafall ;) Vi kom hem runt 2 på natten och då gick vi och la oss direkt! Alex åkte hem för någon timma sen eftersom han behövde fixa något hemma!

Nu sitter jag och håller på och göra frukost :) Senare idag tror jag att jag ska träffa Alex en stund och sen ikväll blir det lite party! :D


Kommentarer
Postat av: fanny

En himlans bra dag! Puss mysis <3 <3

2011-09-24 @ 16:39:56
URL: http://fannybergkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0