Stress är inte bra

Vilket underbart start på dagen jag fick...! eller inte kanske haha. Klockan ringde 7 eftersom det är torsdag och jag skulle vara barnvakt. Efter bara ca 5 timmars sömn är jag rätt lik en zombie och tar för lång tid på mig att käka frukost, så får stressa som FAN sen. Springer fram och tillbaka i huset för att hitta allt jag ska ha med mig, typ dör utav det lilla eftersom jag inte är heelt frisk ännu, och sen när jag ska gå inser jag att jag fått ett sms om att deras andra unge är sjuk så mamman ska vara hemma så jag behöver inte komma... Jag fick iallfall gå och lägga mig igen haha!

Gick upp för drygt en timma sedan och nu blir det lunch och oc! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0