Det gör ont

En stukad axel och en blåtira senare var även denna helg över. Dagen har spenderats på sjukhuset som är sååååå sega och nu dör jag lite av smärtan samtidigt som jag kollar på film och väntar på mat. Kvällen igår var riktigt rolig, hade dock varit lite roligare om Chris inte råkat puttat omkull mig rätt tidigt in på festen så jag hade ont hela kvällen, men var väl bara att göra det bästa av situationen och parta vidare! Askul att träffa massa gamla kompisar igen :D mindre kul att behöva gå hem 40 min själv med min cp axel men jag tog mig hem, hittade en bulle och sen somnade jag heehe. Men ja, allt som allt bra kväll igår, bra helg och nu väntas en vecka med shopping med tjejerna, kryssning och rhodos reunion! tagggggga

Imorgon ska jag plugga och sen dra på träning! nu blir det mer film (: och smärta, vad ska man ens med en axel till?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0