Vad händer!

Idag har jag minsann varit duktig! Har läst ut boken, så nu har jag endast 46 sidor i ett häfte att läsa och sen behöver jag nog inte läsa så mycket mer. Tror faktikst inte att den sista uppgiften har bövker inblandade *hoppas hoppas* Så det ska jag läsa lite senare ikväll! Tränat har jag ju också gjort. Liksom vad händer? Tränat två gånger på en vecka och läst ut två böcker till skolan, vart är jag påväg :o haha! Men min hälsa uppskattar nog iallafall träningen rätt mycket ;D

Nu ska jag strax kolla på Grey's och sen blir det lite läsa och imorgon blir det som vanligt jobb! Jessie är ledig så hon göe mig lite sällskap imorgon också, inte fel alls! Men nu ska jag ta och flytta med datorn till vardagsrummet heh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0