Titta vad kul jag har!

AVSLUTA MENINGEN:


1. Jag lyssnar på... tv:n som visar criminal



2. Jag pratar... när jag känner för det



3. Jag tycker om... min familj



4. Min bästa vän är... Emma, Fanny & Cornelia



5. Min första riktiga kyss... var med en som liknar en hamster



6. Jag avskyr när folk frågar... "har du klippt dig?" när det är rätt uppenbart :D



7. Kärleken är... full med dubbelmoral



8. Jag gillar att... äta hehe



9. Jag kommer alltid att... vara envis



10. Jag är hemligt förälskad i... Shemar Moore, så snygg!



11. Sist jag grät var... ett tag sedan



12. Min mobiltelefon är... helt awesome



13. När jag vaknar på morgonen... vill jag alltid sova längre



14. Innan jag går och lägger mig... kollar jag alltid på tv



15. Just nu tänker jag på att... sova heh



16. Bebisar är... väldigt söta



17. Idag har jag... tränat!



18. I kväll ska jag... sova :D



19. I morgon kommer jag... umgås med min syster



20. Jag vill verkligen... att det ska snöa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0