Tävling snart!

Träningen gick bra, just nu är det bara förberedelser för tävlingen som är på lördag. Hoppas det går bra för dem :D Men det tror jag nog :) Efter träningen blev det tacos för min del och sedan har jag pluggat en del. Eller ja, läst snarare. Inte min favorit syssla men det måste ju göras. Boken är dessutom ganska intressant, den handlar om genus och kvinnoförtryck. Fast enligt mig upprepar den sig sjukt mycket hela tiden men ja. Måste läsas ändå ju.

Nu sitter jag i soffan och kollar på Criminal. Efter det ska jag och min träningsvärk sova. Kommer ha ont imorgon känner jag haha, men det gillas! Dags att börja ta hand om kroppen lite kanske så jag slipper dö vid 30 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0