Kryssning!

Har pluggat lite, men inte så mycket som jag borde ha gjort, men det får jag leva med. Får plugga imorgonkväll istället för att ligga och vara bakis hehe, och sen fredag när jag är barnvakt, det blir bra! Dock vet jag inte riktigt hur jag ska klara av att vara barnvaktpga min cp axel men kommer ju inte imorgon så känns dumt att ställa in på fredag med, får leva med smärtan helt enkelt..

Har precis pakat ner allt jag ska ha med mig, hoppas jag iallafall så jag inte glömt något hehe, och ska röra mig mot tåget om cirkus 40 minuter! Då lär jag Nella och Fanny strosa runt i stan ett tag innan Emma kommer och vi går och käkar middag innan vi drar iväg :D iiiih så taggad :D Dock har jag ondare i axeln idag än de andra dagarna(?) men ja, gud vill väl inte att jag ska ha kul. Men äääsch, lite smärta har ingen dött av va!

massa kärlek till er tjejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0