Kryssning och fredagkväll

Fy satan vadd död jag är nu. Kryssningen i onsdags var riktigt grym, hur kul som helst men mina bästa tjejer! Jag träffade på folk jag kände och vi hängde med massa olika människor där, stört kul. Torsdagen var inte lika kul men det fårr man ju leva med. Finns ett tillfälle den dagen då jag på riktigt ville typ skjuta min lilla älsklings fanny, haha! Gjorde ju som tur var inte det för då hade jag ångrat mig :D Igår var jag fortfarande lite seg på men då lekte jag som vanligt barnvakt. Med en axel som inte ville samarbeta. Usch asså haha! Sen igårkväll skulle vi på Rhodos Reuinon, och jag vas astaggad!! Vet inte riktigt vad som hände men helt plötsligt var vi istället påväg till en hemmafest i huddinge haha, alla vi utan dricka men vi hade askul ändå :D Spårad kväll och nu är jag DÖD. Ikväll blir det myskväll med Emma och Fanny, perfekt kväll! Och jag är glad att det bara är lördag för jag hade nog inte orkat med träning haha. Men nu blir det lite plugg, lite monk, och lite middag om ett tag innan jag sticker hem till Emma :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha jaaa du skulle ju inte klara dig utan mig :D pöss

2011-11-05 @ 17:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0