Helgen

Helgen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig haha! I fredags efter träningen åkte, eller ah, gick kanske man ska säga, är ju bara 10 meter haha, till Nells! Vi två och Fanny kollade idol och lite film och hade det mys :D Skönt att bara ha en minut hem sen också haha, kom hem vid 2 och somnade ganska direkt.
Igår så tränade jag på dagen med Emma och Nella och sen var det tänkt att vi egentligen bara skulle käka middag och chilla hos Emma, men så blev det inte riktigt. Vi tre drog hem till Emma, fixade oss och förade lite innan Fanny joinade oss. Sedan drog vi ut, mötte upp Orren och Alex och sen också Matilda! Blev en kul utekväll, och Orren fyller år idag så efter 12 inatt firade vi honom :D
Idag har jag varit i bromma med Jessie, köpt hundmat haha, och kikat lite i affärer. Ett par träningsbyxor fick följa med mig hem! Sen har jag varit på träning och nu har jag precis käkat middag. Inget plugg ikväll så ska bara chilla framför tv:n, skönt! :D
Snodde Fannys bilder från igår!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0