Helgen

Inte riktigt haft tiden att skriva i helgen, varit upptagen med livet!
I fredags efter jobbet blev det träning och sedan frågade Oscar om jag ville med på nattbio med han och hans killkompisar- breaking dawn. Haha så gay! Men jag hade inget bättre för mig så jag bjöd med Jessie och så drog vi till o'learys i gamla stan för att fördriva tiden lite tills bion. Där var det ASKUL. Robban i baren bjöd på massa gratisdrinkar och roligt sällskap. Det blev ingen bio för biljetterna var typ slut så Orren och hans kompisar joinade oss på o'learys istället. De stängde vid ett så då drog vi hem, men fan vad kul det var där :D schyssta bartenders gillar vi!
Igår så var jag på tävling hela dagen med mina fina gymnaster! Det var många lag så det tog ungefär hela dagen, men det var kul! Det blev ingen mejal för dem men fan vad duktiga de var ändå :D Efter tävlingen var det bara att skynda mig hem till Jennifer som fyllde 18! Det blev lite dricka hemma hos henne med ett par vänner innan vi drog in till stan för att dra på krogen. En lyckad kväll som slutade som de flesta andra kvällar på krogen, meny på donken och en seg bussresa hem haha! Men papi kom och hämtade mig vid bussen så jag slapp gå. Inte helt fel med en pappa som hämtar trots klockan är mitt i natten!
Idag har jag varit hos Fanny med henne och Emma. Vi har käkat massa onyttigt och kollat på film. Mysdag med mina fina vänner! Nu ska jag plugga lite innan jag lägger mig i sängen och kollar på film tills jag somnar hihi. Hoppas ni haft en lika awesome helg som mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0