Den du!

Att läsa är ju fruktansvärt tråkigt, och slösar massa tid. Så de som känner mig och gått i min klass vet att jag aldrig läser ut en hel bok man får från skolan. Det är ALLTID minst 30 sidor kvar eller nått, många gånger mer än så hehe, (nu skulle Tessan se mig haha) men nu så! Hela boken är utläst, varenda liten sida! Fastän jag hade kunnat hoppa varannan eftersom den sa så mycket samma sak, men inte gjorde jag det. mohaha, duktiga jag! Nu är det bara en bok kvar på detta moment........ inte lika kul kanske!

Nu blir det iallafall criminal och sedan sova, satan vad trött jag är! Imorgon ska jag ta med lillis till skärholmen med Jessie, håll tummarna för att det går bra för mig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0