Valborg

Hade ingen tid att skriva igår. Vaknade upp rätt tidigt, pluggade. duschade och gjorde mig redo att dra och kolla på älsklings fotbollsmatch! Kul att det börjar regna när man sitter på bussen dit haha.. Men det slutade som tur var typ direkt! Dom var jätte duktiga och ledde hela matchen men släppte in en skitmål precis i slutet så det blev 1-1. Men det var kul!
Sen drog vi hem till Alex, gjorde oss i ordning och sen drog vi hem till Crouch och grillade och drack öl hela kvällen. Och lite kultur åt Knark haha! En trevlig kväll med andra ord (: Ska strax hem från Alex tror jag. Måste hem och hämta massa skit och sen kommer jag tillbaka :) thihi. Men nu tror jag att vi ska till Ica! Hare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0