Poängjakt!

 Idag har varit en av de bästa dagarna på senaste tiden! Vaknade upp trött som attans efter att ha sovit dåligt. Dagen i skolan började med fika med Ann! Sista vi hade tillsammans med henne efter 3 år. Känns lite tråkigt! Och sen var poängjakten igång! Och jag kan erkänna att det här var första gången på VÄLDIGT länge som jag inte gäspade en enda gång i skolan hahah! Även fast jag inte var en av de 8 som tävldade var jag så sjukt taggad och hela klassen hjälpte till så mycket man kunde, så sjukt rolig dag alltså! :D Vi får se imorgon hur resultatet blir men jag hoppas på det bästa! ♥

Sedan efter skolan chillade jag en stund i solen, käkade och sedan träffade jag Alex! Vi tog en promenad och bara umgicks. Bra avslut på dagen som jag känner att jag behövde. Nu ska jag strax sova! Imorgon är det studentlunch som står på schemat :)) och massa städning!! 

  
   
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0