Utgång!

Jag hoppas att ni alla gjorde det jag bad om i förra inlägget, om inte, gör det! :) Dom är värda det och dom har precis spelat in sitt debutalbum!! :D Så duktiga :) hihi.

Idag har jag iallafall haft två lektioner, religion och sen hade vi engelska hörförståelse. Gick rätt bra tror jag men får väl vänta nån vecka med besked om det haha. Sen kom jag hem, slappade lite vid tv:n, duschade och nu har jag precis käkat. Ikväll är det skiva som gäller! Temat är bokstaven S. Vet inte riktigt vad jag ska vara ännu eftersom jag bestämde imorse att jag skulle med, men får leta upp någonting bra :) Nu måste jag bara flytta lite pengar och sånt innan jag ska börja göra mig ready! Hoppas ni alla får en bra kväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0