Söndag

Igår slutade det med en lugn kväll hemma. Kollade på Step up 3 och käkade chips, mmmm haha! Men det var skönt :) Idag har jag städat undan det mesta i rummet så att jag slipper ta allt på samma gång, men damsuga och sånt blir nog bäst om jag väntar med tills på tisdag! Ska strax göra lite mat och sen ska jag iväg på träning :)

Imorgon är det dags för poängjakten!! Astaggad och hoppas att vi krossar alla andra :D iih, kommer bli så kul! Och en påminnelse till mig själv: Byt batterier i kameran!! (nu får vi se om jag kommer ihåg det där också...) annars har jag ju ändå min kära iphone, men skönt att ha en riktig kamera med! Men nej nu är jag hungrig :))) ovanligt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0