Skogsmulle

Godmorgon! Just nu ser det ut att vara fint väder men har för mig att det skulle regna idag? Hoppas inte eftersom våra lärare tycker att vi ska orientera....KUL. Det tar iofs inte så lång tid så lär sluta runt 11 12 kanske så det är najs :D Men ändå :( Tråkigt. Och hur ofta kommer man vilse i en skog MED EN KARTA?! Dessutom så gör det inget om jag kommer vilse eftersom jag har min kära iphone♥ hehe, så nu kan jag gå vilse och ändå hitta ;)

Sen idag blir det plugg. Pluggade inte alls så mycket som jag bordde gjort igår, men när gör jag någonsin det..? Men om jag ska klara provet måste jag plugga mera. Sen blir det också träning och desperate :D Tror inte Alex är frisk ännu så ingen Alex idag heller ;( men snart hoppas jag hhi :) Nu måste jag däremot göra mig redo för skogen! Ha de bra och gå inte vilse nu va (eller köp en iphone)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0