Pluggat som bara den..eller nja

OJ vad mycket jag har pluggat idag. Eller..? Nej inte direkt. Har inte öppnat boken alls men det kommer det kommer. Om nån timma eller så (a) hehe. Tog en långpromenad och sen har jag bara tagit det lugnt. Kollar just nu på Bajematchen och efter den blir det lite religionsplugg! Ska försöka komma i säng i hyffsad tid sen också eftersom jag har engelskaprov imorgonbitti. Sista saken i engelska, wiie! Har en redovising i teknisk psykologi kvar, ett naturprov, ett religionsprov, en ped led uppgift, en svenska uppgift, en sociologi redovisning och...sen är det nog inget mer tror jag. Inte vad jag kan komma på just nu. Men på 23 dagar är det där rätt mycket ändå alltså.. :/

Men mycket av det är ändå relativt lätt och går fort att göra. Något som oftast tar tid iallafall är att plugga till prov så känner att jag måste börja med det nu. VILL INTE ;( tråkigt ju. Men ah, what to dooooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0