Måndag

Fungerade inte att blogga igår. Men helgen har varit rolig iallafall! I fredags var jag på Niklassons skiva! En rolig kväll. I lördags firade vi John som hade fyllt systemet! Vi gick dit runt tre på dagen och gck inte hem igen förens tre på natten haha. Hur kul som helst :) Det var några vänner och så släkten. Jag vann frågesporten "Vem vet mest om John?" haha :D Hans mamma lagade både pannkakor och korv med bröd som fyllekäk, hur najs som helst :D Sen igår hade mina tjejer uppvisning :) Superduktiga och fan vad jag saknar gymnastiken :/ På kvällen åkte jag hem till Alex och pluggade och umgicks med honom :)

Idag har skola stått på schemat. Inte så kul men det måste göras liksom. Slutade halv tre och idag ska jag plugga! Nu är det bara 23 dagar kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0