Inte mycket kvar

Mina planer höll inte riktigt idag. Dom hade inte tid för att klippa mig, buhu :( Så jag gick istället hem och solade! Har precis ätit och ska väl åka till Alex om nån timma eller två. Får massa att göra imorgon nu bara därför!
Måste hem rätt tidigt klippa mig, åka till stan, byta piercing plus kanske lite shopping hehe, vi får se! Hade tänkte följa med mamma och Jessie till morfar ifall de åker dit men nu hinner jag inte det /: Tråkigt men men. Ser honom ändå om mindre än 2 veckor :D iiih!!

Inte mycket kvar i skolan nu alltså. På måndag är det bara studentfotografering! Sen tisdag är vi lediga, onsdag en liten redovisning, torsdag allra sista saken i skolan som tar nån halvtimma och sen är det ingenting kvar :D kommer typ inte behöva gå dit mer, fett skönt haha :D Måndag nästa vecka (30 alltså) är det poängjakt :D ser fram emot det som fan :D hoppas vi vinner ;d haha! Nu ska jag beställa hem en klänning, yey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0