Done.

Ont i knäna efter träningen. Inte skönt att passa på trampolinen alltså haha! Men det var kul och dom är så söta och så duktiga :D hihi! Kollar just nu på Grey's och äter jordgubbar. Hur gott? Sedan blir det nog ogg the map och sen troligtvis sängen även fast jag är ledig imorgon. Är sjukt trött och har en del att göra imorgon. Måste städa riktigt ordentligen och sen ska jag iväg och klippa mig också. Väldigt nödvändigt kan jag säga haha ;D

Helt sjukt att skolan är över om två veckor. Efter 12 hela år i skolan. Jag är klar. Jag kanske inte har dom bästa betygen och jag skulle verkligen ha kunnat ansträng mig mer, men fan vad stolt jag är ändå. Jag är klar. Jag klarade det. Jag stod ut i 12 år och gav inte upp. Duktigt :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0