Döda natur!

Dagen har varit SEG! Pluggat, pluggat, tränat och nu glor jag på hockeyn och pluggar lite till. Kul? Nej inte direkt. Det enda roliga idag har varit träningen men annars har dagen i princip sugit haha. Måste plugga lite till sen blr det sängen, skola imorgon! Redovisning står på schemat där. Och sedan plugga lite till och sen förhoppningsvis hinner jag träffa min älskling som varit borta hela helgen :( saknar honom juuu thiihihtihihihithiti<3 han är fin han!

Och natur kan ta sig, HATA HATA HATA HATA HATA!!! Jag valde samhälle av en anledning -.-

Kommentarer
Postat av: fanny

men inte lång tid kvar nu josgos :D ♥



Jo men det var ju eric saade som skulle vinna :(

2011-05-15 @ 22:44:53
URL: http://fannybergkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0