Natti!

Har suttit och kikat lite på studentklänningar! Börjar bli dags att hitta någon och fan vad svårt det är! Men har iallafall hittat ensom jag tycker är snygg så får se hur det blir! Hoppas den sitter bra och allt sånt nu bara! Har redan haft två mardrömmar om att jag vaknar upp och har GLÖMT att köpa en studentklänning. Inga roliga nätter de haha. Fast glömma lär ju inte hända, en sak att inte hitta men glömma finns ju inte med på kartan så det är skönt!

Snart blir det sängen för mig. Och inte har jag läst någon jävla engelskabok heller. Haha skäms. Men läsa är så otroligt jäkla tråkigt att det inte är sant alltså. Får väl läsa lite imorgon påväg till skolan eller nått, lär ju hinna iallafall...3 sidor utav 80! Det är en början iallafall. Men nej, ska kika runt lite på datorn nu innan jag ska försöka sova. Tisdag imorgo och en dag närmare till helgen då det förmodligen blir Gävle :D och träffa min man!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0