Tråkigt

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1. Är du singel?: Nej det är jag inte
2. Är du lycklig?: Om jag är :)
3. Är du uttråkad?: För tillfället, otroligt!
4. Är du ledsen?: Nej det är jag inte
5. Är du italenare?: Nej
6. Är du cooling?: Om jag är :D
7. Är du från Irland?:  Inte det heller..
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta?: Japp!

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Inte direkt kärlek men ja
2. Har du någon gång blivit sårad?: Japp
3. Har du någonsin tänkt på samma kille flera gånger under samma natt?: Ja det har jag
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? Yes
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna?: Japp
6. Har du haft en hemlig beundrare?: Hur fan ska jag veta vaaa?
7. Är du kär?: Otroligt kär!
8. Vill du gifta dig när du blir stor?: Tror jag nog

TVÅ ALTERNATIV
2. Hår eller ögon?: Ögon. Håret går alltid att ändra
3. Katter eller hundar?: Hundar plus Sixten såklart
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompiar?: Få bästa <3
5.TV eller internet?: Hmm.. båda
6. Coca-cola eller pepsi?: Pepsi max
7. Utekväll eller romantisk hemmakväll?: Beror på humör och umgänge
8. Pengar eller lycka?: Lycka :)
9. Dag eller natt?: Båda
10. MSN eller mobil?: Mobil

TIO "HAR DU NÅNSIN..."
1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån?: Har inte försökt så nej
2. Brutit ett ben?: Ben? nej. Lillfinger däremot
3. Gjort nåt du ångrar?: Småsaker
4. Hoppat bungeejump?: Inte ännu ;)
5. Ljugit för någon du tycker om?: Japp..
6. Ätit en hel tårta?: Hatar tårta. Men ge mig en kladdkaka så får du se!
7. Gjort bort dig offentligt?: Välkommen till min vardag!
8. Gjort något olagligt?:  Thihi, jupp
9. Gråtit när ett husdjur dog?: Aah :(
10. Velat försvinna?: Japp..

SENASTE
1. Telefonsamtalet du gjorde?: Mamma
2. Telefonsamtalet du fick?: Nella
3. Personen du var med?: Nella, påväg hem från träningen
4. Roligasste grejen som har hänt?: Hm, massor ju. Men träningen ikväll var kul!
5. Personen du sms:ade?: Alex
6. Personen du saknade?:  Alex & Elli
7. Du skrev till på myspace?:  Aldrig skrivit där
8. Du kommenterade?: Chris påstående
9. Du tillbringade natten med?: Alex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0