Torsdag

Men kul att man börjar bli sjuk!!! Blä orkar inte! Skola till 4 men om det blir värre under dagen får jag se om jag stannar. Bättre att gå hem och vila liksom (a) Plus att skippar jag sista lektionen tvekar jag på att jag missar någonting viktigt så vi får se! Har iallafall precis ätit frukost och ska strax börja göra mig redo för skolan.
I eftermiddag ska jag träffa Alex om jag inte mår hur dåligt som helst. Men det är ju rätt bra nu så det är nog inga problem :D om jag får välja träffar jag honom oavsett haha! Men nu måste jag duka undan frukosten och leta upp en halstablett, seyaaaaaaaah

Kommentarer
Postat av: Anonym

the only way its fair.



ivechanged.blogg.se

2011-12-19 @ 23:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0