Studentmössa! :D

Jag överlevde skolan iallafall! Fick studentmössan också :D wiiie, nu är det fan inte långt kvar :D Och jag fick tillbaka det första arbetet vi gjorde i teknisk prykologi, vg + på den! Känns skönt. Alltid svårt att veta hur det går på ett arbete när man får en ny lärare som man aldrig gjort ett arbete till förut. Men det gick ju bra!
Just nu sitter jag och kollar på Oc och efter det ska jag nog läsa lite i engelskaboken. Vi ska tydligen ha läst halva boken tills imorgon och jag inte ens läst första ordet, bra där! hahah men åh vad jag hatar att läsa ;( men ja, önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: Sara

Åhh va fin!! Jag fick oxå min studentmössa i veckan. Är du nöjd med dom du köpte av?? xoxo

2011-03-21 @ 07:55:46
URL: http://studentmössor.net/bestalla-kanske/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0