Söndag

Som jag försökte väcka Alex imorse alltså! haha omöjliga jävel :D Fick tillslut upp honom och då blev det dusch, frukost, slänga sopor med hans far och sedan åkte vi till O´learys och mötte John, Olle och Matt Hyde för att kolla på fotboll. Inte min grej men idag var i princip sista och enda chansen jag har att träffa Matt så jag följde med. Jessie och Johannes joinade oss också så jag slapp sitta själv med dom hehe. Men det var trevligt :)

Sen åkte jag därifrån för att ha träning och nu sitter jag hemma och kollar på tv och funderar på att strax sova. Skola imorgon igen, åh jag vill inte ;( Meen nu är det inte långt kvar till studenten! Hålll uuuuuuuut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0