Låååång dag

Joobbig skoldag! Ped led en timma då vi pysslade haha, sen skrev vi på projektarbetet HELA dagen. Till cirka halv fyra satt vi. Och nu har vi bara en gång kvar och då lär vi också sitta ett tag men vi kommer iallafall hinna klart i tid och det är skönt! Men det är fan jobbigt att skriva projektrapporten ska ni veta!
Och inga biljetter till Gävle kan jag köpa ännu heller. Haha fan vad dom har noll koll där borta alltså! Men ja, förhoppingsvis har jag ett svar i kväll om hur det blir i helgen. Hoppas på gävle men det blir det nog :D Iallafall en dag :) Men nu måste jag plugga lite innan jag faktiskt tänkte försöka sova. Haft en lång dag idag och imorgon börjar jag klockan 8!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0