Glädjedödare

Nu äntligen har jag bokat biljett till min plutt i Gävle! Dock åker jag sent imorgonkväll eftersom dom inte kan hämta upp mig vid tåget tidigare eftersom dom måste spela in. Men det gör inget. Slipper sova ensam iallafall :D så får träffa honom enda tills på söndag, bra helg! Söndag blir dock stressigt med träning direkt när jag kommer hem igen men det blir kul.
Nu ska jag sova. Skola imorgon som vaaanligt. Jag undrar när skolan ska inse att vi elever faktikst har ett liv? Jag menar, okej att man ska gå i skolan. Men liksom typ 8 timmar per dag OCH massa läxor och prov man måste plugga till diiiirekt när man kommit innanför dörren efter att ha varit i skolan. Och samma sak med att VARJE lärare säger att man får gott om tid med en uppgift. Ja man kanske får rätt lång tid på sig för just den saken, men man har ju verkligen inte 78 andra saker som också ska göras? Elllller? Vi har till exempel tre böcker vilket är ett rent jävla helvete för mig för det finns inget värre än att läsa. Och nu har jag tre böcker. Åh snälla döda mig? Skolan vet verkligen hur man ska få folk på dåligt humör haha. Men det är bara 83 dagar kvar tills jag tar studenten :D fan vad najs :D

Fast nej, sova var det ja. Precis. Skola imorgon sen hem och packa och sen till min älskling <3 thihih, GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0