Workgirl

Hade en mysig eftermiddag och kväll igår med Alex. Vi kollade Sverigematchen och fan vad dom krossa finland :D Haha oddsen för att Finland skulle vinna var liksom 999.0 hahah Vi gick och la oss typ direkt efter matchen eftersom båda skulle upp halv sex för att åka till jobbet. Och fyfan vad jag inte är gjord för att gå upp så tidigt! Haha, höll på att somna på jobbet (första jobbdagen också!) Men mina arbetskläder hade inte kommit än så hade heller inget att göra så satt mest av tiden och då blir det ju segt. Imorgon ska jag arbeta på riktigt. Vi får väl se om jag överlever!

Blir en lång dag imorgon. Jobb mellan 07.00-15.30, sedadn hem, duscha och sånt och göra mig ready för min bästa vän Cornelias studentmottagning!! :D missar tyvärr utspringet ;( Men får fira henne som en galning sen på mottagningen :D Eller ah, vara asglad för hennes skull samtidigt som jag gråter inombords för att jag vill ta studeten igen haha :( Och kvällen får inte bli alltför lång eftersom jag jobbar på fredag med! Men det blir nog bra :) Nu ska jag kolla runt lite efter saker för resan i sommar och sedan blir det sängen :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0